.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفدهمین همایش ملی برنج کشور در ساری گشایش یافت
هفدهمین همایش ملی برنج کشور صبح امروز با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان استانی در ساری گشایش یافت.

به گزارش شمال نیوز، هفدهمین همایش ملی برنج کشور صبح امروز با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان استانی بخش کشاورزی، محققان و استادان رشته کشاورزی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری آغاز به‌کار کرد.

احمد بهمنیار رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری صبح امروز در مراسم افتتاحیه این همایش ملی با اشاره به اینکه پایداری تولید برنج و اقدام و عمل شعار این همایش است، تصریح کرد: در مدت این همایش محققان به آسیب‌شناسی معضلات پیش روی تولید برنج در استان خواهند پرداخت.

وی افزود: مسائل زیست محیطی، توسعه پایدار، گازهای گلخانه ای، آلاینده‌های برنج و تولید برنج سالم، چالش‌های تولید، بازار و تجارت ملی و جهانی برنج بخشی از محورهای این همایش ملی در ساری است.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری تصریح کرد: برندسازی و اقتصادی کردن تولید برنج، مدیریت آب، تعیین مناطق مستعد کشت برنج و راهکارهای کاهش مصرف آب، چالش‌های مکانیزه کردن برنج نیز از دیگر محورهای همایش ملی برنج در ساری است.

بهمنیار با بیان اینکه نمایشگاهی جنبی در مورد آخرین یافته‌های برنج مازندران و کشور در حاشیه این همایش ملی برپا شده است، افزود: جایگاه تولید برنج در اقتصاد مقاومتی و کاهش ضایعات و هزینه‌های تولید نیز در این همایش ملی بحث گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات ارقام جدید برنج در با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی، تولیدی، تجاری و صنعتی جهت ارتقاء توسعه کشت و کار برنج در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار شد.

بهمنیار افزود: در این نمایشگاه  هفت شرکت و دو موسسه پژوهشی در مجموع در 14 غرفه در این دوره  شرکت کردند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری کرده، از حضور شرکت‌های وارداتی که مشابه داخلی داشتند ممانعت به عمل آمده است./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.